بازار املاک / با ۵میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

 با ۵میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

با ۵میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

در سال‌های اخیر با تبدیل شدن ملک به یک وسیله سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با مقدار بودجه‌های مختلفی اقدام به خرید ملک در مناطق مختلف ایران کرده‌اند و اکثر افراد به خرید خانه در پایتخت کشور تمایل نشان داده‌اند.در سال‌های اخیر با تبدیل شدن ملک به یک وسیله سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با مقدار بودجه‌های مختلفی اقدام به خرید ملک در مناطق مختلف ایران کرده‌اند و اکثر افراد به خرید خانه در پایتخت کشور تمایل نشان داده‌اند.

اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در محله پونک را دارید


 میتوانید واحدی ۹۰ متری درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.
اگر واحدی نوساز در همین محله میخواهید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان، آپارتمانی ۷۴ متری با ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محله نارمک با متراژ ۸۷ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد ارزشی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.
در روز های گذشته واحد آپارتمانی ۱۹ ساله در محله جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۸۳ متر


 با سنی حدود ۱۵ سال و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.
برای خرید آپارتمانی دیگر در محله ستارخان با متراژ ۶۰ متر و سنی معادل ۱۱ سال و با توجه به ۱ خوابه بودن این خانه، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمان دیگری در محله ستارخان با سنی حدود ۲۱ سال و متراژ ۹۱ متر با توجه به ۲ خوابه بودن این سازه، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.
همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۸۴ متر و سنی معادل ۸ سال و داشتن ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.
 قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

  • یک متر مغازه در بازار معادل قیمت یک خانه!

    یک متر مغازه در بازار معادل قیمت یک...

    مغازه متری 3 میلیارد تومان! به ‌نظر می‌آید قیمت مغازه‌ها بیشتر بر اساس موقعیت تعیین می‌شوند تا متراژ و مزیت‌های آنها؛ به همین دلیل مغازه‌ها و غرفه‌های داخل پاساژها قیمت کمتری نسبت به مغازه حاشیه خیابان دارند. پیداکردن مغازه آماده فروش هم در محدوده بازار بزرگ کار ساده‌ای نیست و بیشتر صاحبان مغازه‌ها سال‌هاست مالک هستند و به‌جای فروش ترجیح می‌دهند غرفه‌های خود را اجاره دهند؛ از طرفی قیمت‌ها هم تا حدی بالا است که به ‌سختی متقاضی برای آنها پیدا می‌شود.

  • خرید فروش ملک

    خرید فروش ملک

    خونه که میخواهی را به نسبت به پولی که داری به ما سفارش بده